Wednesday, September 16, 2009

HePi BeSDaY To Me..



Hari ini adalah hari ulangtahun kelahiranku yang ke 29...alamak dah tua rupanya...ermmm..moga2 dlm usia sematang ini aku akan lebih maju dan berjaya dlm kehidupanku...tp.. aku rasa tak cukup matang lagi kot..ada lagi perangai ' budak- budak' tu...hehehhehe...

Tapi sedih...aku rela tahan ngantuk sampai jam 12 malam nak tunggu abg wish..tp kol 5.30 pagi br dia wish..tu pon SMS je..sape tak kecik ati...pastu 6.30 pg td Kak Long ku lak yg ucapkan selamat hari tua..ala ni tak best ni..tak tua lagi laaaa...

Terkilan? yesss sbb line maxis aku no servis..dah la ari ni dpt bonus ulang tahun..panggilan percuma ke nombor2 maxis..tp tak dpt guna lak..adussss...aku pn pelik nape line aku jd gitu erk..mgkin budak yg jumpa hp aku yg tercicir kt Sumai tu main tekan apa2 tak...isyhhhh..frust aku..tp thanks to him/ her sbb pulangkan hp aku..

Hmmm apalagi erk..hari ni aku nk tggu n lihat sape kengkawan aku yg masih ingat kat aku..

1 comment:

♥ Darina Shower Scrub said...

ateh,happy bday 2 u..semoga dianjangkan umur dan dmurahkan rezeki.moga cepat2 dapat anak..amin..:D